Inte så avslappnande

2013-05-28 @ 22:47:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Tog ett bad ikväll, första badet sen Wilma föddes! Jag hade föreställt mig hur skönt och avslappnande det skulle vara att ligga där i karet med svag belysning och en temperatur på vattnet som uppgick till 40 grader. Men det blev inte som jag tänkt mig riktigt, när jag låg där i badet så började tankarna och snurra, allt ifrån tragiska händelser till vad sjutton jag ska ha på mig på brorsans student. Så i stället för att bli avslappnad så blev jag stressad och började svettas och läcka mjölk. Det fanns då inte längre någon mening med att ligga där och glo så jag gick upp och landade i soffan. Därifrån kom jag nyligen och ska nu gå och lägga mig, något mindre stressad över den där jäkla studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback