På hemväg

2013-05-18 @ 16:44:01 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jaha där var det roliga slut, dags att åka hem till Oskarshamn igen.. Givetvis är det skönt att komma hem till sina egna grejer och sin egen säng. Men det är verkligen så underbart att bara kunna sätta sig på trappen och se på när Olivia leker. Men hon har varit ifrån förskolan så länge nu så hon behöver få lite förskoletid också! Det blir ju bara 3 dagar den här veckan eftersom att vi ska till Stockholm på torsdag!

Jag är inte alls pepp för att komma hem.. Fast samtidigt är jag sugen på att få ordning på vår balkong! Sätta upp bamburullgardinerna och plantera lite blommor.. Ska även sätta upp tunna vita gardiner för att få det lite ombonat, just nu är det så kalt.. Så ska det upp amplar med lite blommor i också tänkte jag och en ljusgrej ska upp på väggen så vi kan ha värmeljus däri på kvällen.. Blir nog bra, bara jag kommer iväg och köpa lite blomster och får tid att göra i ordning där ute så!



https://cdn1.cdnme.se/846441/7-3/pic_5197928fe087c3412db47f64.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback