Trööött

2013-05-06 @ 22:21:30 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Första dagen sen i onsdags som Olivia har varit ok i magen! Känns skönt att det går åt rätt håll nu!

Vi har inte gjort då mycket idag, tvättat lite och planterat om några blommor :-)

Jag tog barnen med mig bort till mamma en sväng förut, det var rätt trevligt men synd att det blåste så himla mycket! När vi kom hem igen så åt vi kvällsmat och sen nattade jag Olivia, jag somnade jag också så Alexander kom in och väckte mig. Jag skulle sett Biggest Loser men pallade inte så jag la mig i stället i hopp om att Wilma skulle somna lite snabbt men tji fick jag.. Hon sover fortfarande inte.. Snuttar och snuttar. Hoppas hon somnar snart för jag är dödstrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback