Trött

2013-05-18 @ 23:18:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är det sängdags här hemma, Olivia sover i sin säng sen ett par timmar tillbaka men Wilma ska minsann inte sova tydligen.. Hon ligger här bredvid och snuttar och så när hon är påväg att somna släpper hon taget tittar upp på mig och så jollrar och ler hon lite.. så håller hon på :-P

Innan idag när hon låg och pratade så härmade Olivia henne, då sprack Wilma upp i ett stort leende och svarade på samma sätt! Det var så sött <3 så skulle jag filma det men då slutade dom ju såklart!

Nu verkar tösen somna här så jag ska också ta och sova nu, ensamt här ikväll för Alle jobbar på taxin inatt.. Första ensamma natten med båda barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback