Tröttheten och skrikandet

2013-05-21 @ 12:19:07 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Att det ska va så svårt att bara lägga dig och sova när man är så trött att man bara gnäller, trotsar och skriker.. En trött och envis unge fick jag hem idag! Att då samtidigt ha en övertrött bebis som skriker mig i örat och som vägrar sova någon annan stans än i min famn, och att då dessutom vara aptrött själv är verkligen tålamodsprövande om något! Herrejisses jag får nog lägga mig en stund sen när Olivia somnat, annars kommer jag aldrig att palla med eftermiddagen!

Förresten då tog Wilma flaskan utan minsta protest förut idag! Känns ju som att Karin och pappa kan fixa detta nu! På fredag är det konsert ! Mitt älskade Bon Jovi, äntligen efter 12 års väntan och längtan efter att få se dom igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback