FLYTTA NÅGON ANNAN STANS!

2013-11-30 @ 00:31:46 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Bacillerna har bygg bo i mina döttrars näsor och jag känner att dom försöker sig på hos mig oxå men det ska vi nog bli två om! Eller flera inte vet jag hur många dom är, känns dock lite orättvist att dom är många mot en! :P jag har ialf bestämt att som små äckliga bacillerna ska flytta till någon annans näsa och låta mina tjejer vara!!

Just nu sitter jag uppe med Wilma som är så snorig att hon inte kan sova, hon är dock glad och ger ifrån sig sina glädjepip och tjut! Snart är det daga för den där högt älskade(läs: hatade med stort H) snorsugen! 

Olivia sover ännu men skulle gissa på att hon snart kommer in hit och vill mysa lite.. 

Kvällen har varit mysigt med Sandras sällskap, sushi och idol! snart igen va? :)

Nu ska jag försöka få Wilma att somna om så att jag kan få sova lite oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback