Fusk fusk

2013-11-27 @ 23:42:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jaha, jag mätte mig idag.. Egentligen skulle jag inte mäta mig igen förens jag kommit ner till 75kg men jag kände mig så svullen och tråkig så jag var tvungen att "prov mäta" lite.. Det var en positiv upplevelse så sammanlagt 3 cm är borta bara på 16 dagar så det va ju fint :)

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos Sandra och Elwin.. Alltså vi fattade inte vad set var med ungarna idag.. Massa dumheter och knasigheter mest..

Wilma har skrikit som en galning här ikväll för att hon har så ont i munnen.. Stackars liten, hoppas hon får sova nu ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback