Kalmar

2013-11-29 @ 00:14:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter förskolan idag så åkte vi till Kalmar, min pappa följde med så det var riktigt trevligt! Jag skulle till Ikea för att köpa lite småsaker som behövdes.. Bland annat en leklåda till wilmas leksaker och ett till nattlampa spöke att ha i hallen. Olivia kommer ju fortfarande in till oss på nätterna och då vill vi ha en lampa så hon ser vart hon går, innan har vi haft en rätt stark lampa men den lös så in i vårt sovrum så mycket att Wilma stördes av den, så nu hoppas jag att det blir bättre :) 

En sånhär fick det bli, supersöt och den rymmer mycket så jag kan även lägga ner Wilmas lekfilt (vi har kalla golv) där i :)

Efter att ungarna somnade nu ikväll så satte jag mig och slog in alla julklappar och alla paket som ska vara till Olivias julkalender.. Fy vad ont i ryggen jag har nu efter det.. Hoppas det försvinner till imon!! 
Många paket till min fina älskade tjej :)

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imon! Godnatt på er alla :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback