Leka

2013-11-05 @ 19:34:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Denna dagen lider mot sitt slut och jag är tröööött!

Under förmiddagen var jag hemma hos Sandra och drack lite kaffe och pratade massa skit! 

På eftermiddagen kom Sandra och Elwin, Tina, Ewelina och lilla Neo hit och lekte ett par timmar. Vi gjorde fruktsallad som vi hade till mellis, det var poppis bland ungarna och sen orkade dom leka lite mer! Olivias rum såg ut som ett bombnedslag, men kul hade dom i alla fall :-)

Wilma har somnat och Olivia sitter och ser på Yakari.. Jag ska ta och natta henne nu också och sen ska jag bara rader lugnt resten av kvällen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback