Lördag

2013-11-09 @ 14:37:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag är vi riktigt sega! Wilma höll mig vaken största delen av natten. Jag vet inte vad som ställde till det inatt men jag misstänker att det kan vara tänder på gång i överkäken.. Jag tror att jag fick max 3 timmars sömn och så vaknade båda tjejerna vid 05:30, då fick Alexander gå upp. Jag pallade inte.. Det blev inget babysim idag heller för varken jag eller Wilma hade orkat det. I stället myser vi hemma i soffan ❤️
 

Jag tänkte plocka fram lite lera eller målargrejer till Olivia sen så får hon och jag lite myspyssel oxå! Ibland är det bra underbart att bara ta dagen som den kommer ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback