Lycka

2013-11-20 @ 21:15:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är lyckan gjord!! Alexander har kommit hem och Olivia är toklycklig! Fantastiskt att se hur mycket hon älskar sin pappa❤️

För att få tiden att gå idag har vi gjort lite allt möjligt, bland annat att lekt med lera.. Olivia bestämde vad jag skulle "baka" så det blev pommes, hamburgare, hundbajs, Cola, fikakorg mm.. Så roligt vilka idéer hon har :)


Nu sitter jag bara och tar det lugnt och ska snart sova.. Funderar på om jag ska våga mig på att färga håret hemma.. Det är många år sen jag gjorde det sist men just nu har jag inte råd med lyxen att färga på salong och håret ser för sorgligt ut.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback