Måndag

2013-11-26 @ 00:29:03 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag och tjejerna har lekt med Therese och Nathalie idag som kom hit från Västervik och hälsade på, så roligt att ses.. Vi gör det allt för sällan!

Sandra och Elwin var här en stund på eftermiddagen och lekte lite, herregud vad han och Olivia kan stöka ner hennes rum på kort tid alltså haha men men dom har roligt! Jag och Olivia "rök ihop" när vi skulle städa efter att Sandra och Elwin hade gått hem.. Viljestark unge och viljestark mamma, inte alltid en så bra kombo men städat blev det och hon fick hjälpa till under höga protester! Lilla hjärtat ❤️

Ikväll så har mamma och Valle varit här en stund och mamma lämnade lite julgrejer som hon inte ville ha kvar så det ska jag gå igenom imon tänkte jag! Efter att dom hade gått så har jag suttit och pratat med Thesse i telefonen och så har jag tittat på serier.. Alexander åkte igår så honom har jag oxå suttit och pratat med i telefonen ikväll :)

Nu som först har jag kommit i säng och det är på tok för sent men ahh, så blev det! Fattar inte hur jag orkar egentligen.. Men jag är ju nattmänniska, så det är väl det.. När jag pluggade på distans var min bästa pluggtid från elva på kvällen till fyra på morgonen, så skönt att sitta om nätterna och skriva uppgifter och ha tvn lågt på i bakgrunden! Knäppt jag vet men så var det :D

Nu ska jag försöka sova trotts att jag inte är trött.. Lär få igen det imonbitti!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback