Söndagen är snart slut

2013-11-03 @ 22:03:04 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja då var det söndag, jag känner mig alltid lite nere när Alexander åkt iväg men det är väl bara att bita i det sura äpplet och köra på! Åh vad jag hoppas att han kan få ett jobb där han kommer hem vare dag i stället! <3

Mamma, brorsan och Valle har varit här en sväng idag. Vi lagade mat och umgicks lite, skönt med sällskap om söndagarna! Pappa var här också och fixade till våra hyllor som inte satt så bra i väggen, det kändes som att dom skulle fara ner när som hellst och det vill jag ju inte riskera med ungarna som springer under dom dagarna i ända! 

Tjejerna sover sen några timmar tillbaka och jag har tagit ragu den stora pappershögen och satt in i pärmen.. Tråkigt men nödvändigt!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, borde kanske gå och lägga mig men jag har ingen lust.. Fast iofs kan jag ju lägga mig och läsa min bok.. hmm få nog fundera på det medan jag åtminstone går och hör mig nattklar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback