- 13 cm fett!!

2013-10-22 @ 00:11:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag ställde mig på vågen i morse och vägde mig och så tog jag fram måttbandet för att mäta mig och se om de hade hänt något med min kropp sen jag la om kosten för ca 2 månader sen.. Det hade det verkligen! 

Såhär ser mina resultat ut just nu
Vardera lår: -6 cm
Rumpan: -3,5 cm
Magen: -3,5 cm
Vikten: -5,2kg (bara ett par gram kvar sen är alla gravidkilon borta från båda graviditeterna, jag hade 5kg kvar från Olivia när jag blev gravid med Wilma)

Jag tycker att det är riktigt bra resultat med tanke på att jag bara har lagt om kosten och inte tränat något ännu. Visst promenader har jag ju gått men det har inte varit motionspromenader precis. Men nu är jag taggad att fortsätta så jag ska lägga till lite träning också tänkte jag nu när jag fått ordning på maten och fått svart på vitt att jag stoppar i mig bra grejer :-)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Herregud vilket resultat! Vad äter du egentligen ? :)

Svar: Ja, jag blev riktigt glad och överraskad :-) Jag undviker kolhydrater så gott det går och äter mycket sallad, kikärtor och sånt.. Och använder fettsnåla produkter :-)
Angelica

2013-10-22 @ 21:58:47
URL: http://kungrex.wordpress.com/
Postat av: Nina

Superbra! Jag borde också ta tag i det här med kosten. Amningen gör mig vrålhungrig och då min planeringsförmåga just nu är kass blir det mycket skit som stoppas in...

Svar: Ja förstår det! Jag blev superhungrig av amningen i början men det har verkligen lugnat sig! Ska de krävs ju lite planering..
Angelica

2013-10-22 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback