Försov oss visst....

2013-10-21 @ 23:59:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi vaknade strax efter 8 i morse.. Det var bara att ringa förskolan och säga att Olivia fick vara hemma.. Jag tyckte inte det var lönt att börja stressa iväg och slänga in henne på förskolan för att sen gå och hämta henne vid 11.. Såå vi fick en extra förmiddag tillsammans.. Som var näst intill kaotisk.. Men men så blir det ibland!

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos Nathalie, Axel och bebisen.. Vi fick supergod fruktsallad till fika/mellis! Ungarna lekte visserligen inte lika bra idag men lite lek blev det i alla fall :-) 

Kvällen har varit lugn och jag har tagit hand om mina stackars naglar.. Jag fattar inte vad som har hänt med dom riktigt.. Dom skivar sig och är allmänt "dassiga" jag som alltid haft så fina naglar innan.. :-/ amningen som ställer till det kanske?

Nu ska jag försöka sova, konstigt nog är jag inte trött så jag lär väl ligga här och snurra ett tag.. Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback