Glömde öronen!!??

2013-10-22 @ 19:21:05 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag tror att Olivia glömde sina öron på förskolan idag.. Hon har verkligen inte lyssnat på mig för fem jäkla ören, det är något så otroligt frustrerande så jag vet  inte vart jag ska ta vägen! 

Sandra och Elwin var här i eftermiddag och lekte en stund.. Han hade nog oxå glömt sina öron på förskolan.. Två skitungar som inte lyssnar, trötta mammor och en bebis som inte alls va sugen på att leka lite utan typ skulle va i famnen hela tiden.. Frustrerande! Meeen jag ska absolut inte klaga, det kunde ha varit så mycket mycket värre!

Nu sover Wilma gott i sin säng efter att ha slurpat i sig 160 ml välling! Jag håller för närvarande på att natta Olivia som givetvis ska tjafsa om ALLT! Underbara, för närvarande lite jobbiga unge.. Soooov nu så mamma får pusta ut lite! ❤️

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mina unge somnade inte förrän nio ikväll, trodde jag skulle somna innan honom. Zzzzz

Svar: Ja hemskt! Jag somnade i Olivias säng i vanlig ordning.. Får så himla ont i kroppen bara..
Angelica

2013-10-22 @ 22:02:14
URL: http://kungrex.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback