Måndagen

2013-10-08 @ 13:32:41 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Gårdagens inlägg publicerades aldrig, antagligen fick jag sluta skriva av någon anledning och så glömde jag bort det sen!

Här kommer det i alla fall.
...…….…………………………
Idag var det dags för Alexander att åka till Stockholm för att börja på sitt uppdrag, det har ju blivit förskjutet två veckor eftersom att jag gjorde illa ryggen så pass illa.. Det känns så jäkla tråkigt att han åkte och det för ont i hjärtat när Olivia frågar och gråter efter honom.. Lilla hjärtat förstår ju inte :-(

Vi har i alla fall haft sällskap av Sandra hela dagen nästan.. När Olivia och Elwin var på förskolan så var vi här hemma och drack kaffe, sen på eftermiddagen så skulle vi gå på promenad med ungarna men vi hamnade på en lekplats ist.. Ungarna blev ju ialf rastade hehe

Ny ikväll så har pappa, mamma, Valle och brorsan varit här en svängig druckit lite kaffe, till Olivias stora förtjusning! När dom skulle gå hem så skickade jag med dom en kasse med paket som skulle läggas på lådan(eller ah, lämnas i kassan på Ica för som går inte ner i postlådan). Jag har sålt nästan alla mina gravidkläder på tradera, så skönt att nästan allt sålde, jag ska lägga ut det som blev "över" en gång till så får vi se om jag blir av med det oxå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback