Tillbaka

2013-10-02 @ 21:48:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hejhå vilket avbrott det blev här då! Senaste dagarna har varit lugna som gatan, jag har haft ont och Olivia har varit ganska seg efter allergi reaktionen i söndags.. Först idag känns hon som vanligt! 

Jag och Wilma har varit hemma hos Katta och hälsat på idag, riktigt trevligt var det.. Vi får ses mycket oftare nu när du flyttat hit igen :-) Medan jag och Wilma var hos Katta så var Alle och Olivia på temalekplatsen och lekte! En bra dag blev det!

Nu ikväll sitter vi och ser på tv och jag väntar på att mina auktioner på Tradera ska gå ut, sen ska jag skriva vinnarmail till alla som har budat på mina grejer! :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback