Västervik

2013-10-14 @ 22:51:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi åkte till Västervik och hälsade på Therese och Nathalie idag. Så roligt, barnen leker så bra nu när dom vuxit till sig lite och kan kommunicera med varandra.. Jag var en sväng på hm innan vi gick till lekplatsen, och där hittade jag två tröjor och två par leggings.. Den ena tröjan provade jag inte och nu när jag provade den här hemma är den alldeles för stor så jag blev lite sur på det.. I Västervik så tyckte jag att Olivia var duktig och lyssnade på mig och så. Men nu när vi kom hem gick allt åt skogen och vi bråkade som tusan.. Så trist när det blir så!

När jag nattade henne så somnade jag i hennes säng i vaknade nu vid halv elva, snacka om ont i kroppen!!  Urk, ku ska jag fortsätta sova. Fast i min säng! Tack Therese för en rolig och mysig dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback