27 år

2013-09-28 @ 19:17:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, då blev jag 27 år idag! 


Jag har haft en bra men i mellanåt lite stressig dag.. Babysim på morgonen som vi stressade som idioter för att komma i tid till, när vi kom dit var det inställt... Men vi badade lite ändå! Efter det så åkte vi förbi mcd och tog med oss lunch hem och sen bakade jag tårta(som jag glömde ta bild på). Sen kom mamma, brorsan, Valle och pappa på fika! Trevlig var det och tack så mycket!! Pengar fick jag av pappa, mamma, Valle och brorsan. Jag fick även dn blomma av mamma och co. Av Alexander har jag fått 30 rosor i olika färger! Såå fina ❤️


Det kom ett bud hit med en blomma till mig, det var finaste Sandra som skickat en helt underbar orkidé! Tack så jättemycket!! 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback