Hejdå Gabriella!

2013-09-04 @ 20:00:09 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När Olivia var lämnad på förskolan i morse så gick jag, Wilma och Gabriella hem till Sandra och drack lite kaffe och umgicks. Riktigt trevligt :-)

En del av eftermiddagen spenderade jag sovandes på soffan medan Gabriella såg på film, galet trött efter en vecka med på tok för lite sömn! Wilma har också varit toktrött idag, hon sov från ca halv tolv till fyra.

Vid femtiden var det dags att köra Gabriella till bussen eftersom att hon skulle åka hem till Stockholm igen! Hoppas vi ses snart igen!!

Nu ska jag snart ta ett bad! Ska bli ljuvligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback