Hemma igen

2013-09-16 @ 23:00:11 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är vi hemma igen, det är alltid skönt att komma hem till sina egna grejer även att jag gärna hade stannat på Öland ett par dagar till :-)

Innan vi lämnade ön så stannade vi till vid ÖoB för att inhandla nödvändigheter.. Ni vet, tvättmedel och sånt tråkigt.. Men jag fick med mig en ny sop och skyffel hem i lite rolig design som jag är fånigt nöjd med, vår gamla har gjort sitt och varit med om det mesta! 

När vi kom hem gick tiden åt till att packa upp väskorna och få i ordning på allt igen.. Så tittade vi på fåret shaun med Olivia, fånigt roligt faktiskt :D 

Nattningen av Olivia tog över en timma ikväll... Blir oftast så när vi har varit iväg... Men nu sover hon gott sen några timmar tillbaka.. Wilma sover gott hon också, vi har höjt upp huvudändan på hennes säng så att hon ska kunna andas! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback