Kläder

2013-09-18 @ 19:42:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Just ja, jag blir lätt uttråkad när jag får sitta såhär och glo.. Så Alexander fick snällt plocka fram klädkartonger så jag kunde ta fram storlek 74(!!!!) kläder till Wilma och overaller till henne.. Nu är det så pass kallt ute så det är dags att börja med en fleeceoverall på henne!! Men jag hittade inte vinteroverallen som Olivia hade och det irriterar mig, antagligen är den i källaren och att jag inte kan gå ner och se efter gör mig sur! 

Jag hittade alla Olivias skor som hon har haft som vi tänkte lägga ut på tradera. Men om någon är intresserad så hojta till! Der finns skor från stl 19 och uppåt, både sommar, vinter och vår/höst. Märkena är kavat, superfit, pax, mfl.. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback