Lördag, söndag och inatt

2013-09-02 @ 09:21:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Helgen har varit bra och lugn! Jag Och Gabriella tog med barnen och åkte in tull stan en liten sväng i lördags. Jag provade att för första gången ha babyskyddet på vagnen, det fungerade kanon och Olivia som fick gå hela tiden var superduktig! Stolt mamma ❤

Igår, alltså söndag var vi ute på lekplatsen och lekte tills regnet kom. Jag vet inte vad som hände med Olivias mage igår, men hon var stenhård i magen och vågade inte bajsa för det gjorde så ont. Så vi gav henne katrinplommon och russin för att få igång det. Men inget hände trodde vi.. Så inatt satte det fart! Så idag efter en natt med minimalt med sömn och fortfarande en unge som bajsar vatten och får panik när det är dags så är vi bara hemma.. Olivia ville gå till förskolan och leka med sin älskade Elwin men vi kunde inte lämna henne med det magontet och vattenbajset.. Om, om hon är bra i eftermiddag så blir det nog lekplatsen en stund i alla fall :-)

Nu tänkte jag peta i mig lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback