Sent igen

2013-09-26 @ 00:29:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Något med mig som inte är bra är att när jag börjar med något så blir jag så uppslukad av det.. Nu blev det sent igen för att jag höll på med att fixa i ordning och kolla igenom alla skor och stövlar som ska ut på tradera, så tänkte jag att "jag lägger ut dom när jag ändå är igång" och nu ligger jag här i sängen och har jämrar mig för att klockan är på tok för mycket och så fick jag sjuuukt ont i ryggen också.. Jäkla skit! Men nu är ialf skorna och stövlarna ute på tradera, hoppas dom säljs också! 

Får väl gå igenom gravidklädern imon när Olivia är på förskolan, om Wilma tillåter det vill säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback