Trött men energifull

2013-09-14 @ 12:42:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fy vilken natt!! Olivia höll på att hosta fram till halv fyra i morse, då kunde jag äntligen somna.. Fick sova en halvtimma för då ville Wilma snutta. Det tog visserligen bara tio minuter och sen fick jag sova några timmar.. Vid sju gick jag upp och började göra mig och flickorna i ordning och så packade jag det sista..

Kvart i nio traskade jag och Wilma iväg till simhallen för att gå på babysim. Skönt med en promenad, och vi kom fram i bra tid så Wilma hann äta innan.. Det var lika roligt som vanligt att bada! Nästa vecka ska vi gå igenom dyket, så roligt!! 

Efter stimmet gick vi till maxi och köpte en sallad att ha till lunch, sen kom Alle och Olivia och plockade upp oss och nu är vi påväg till Öland :-)

Trött som fasen är jag men det är väl bara att bita ihop! Känner ändå att jag har rätt mycket energi! Konstigt det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback