Tuff dag

2013-09-13 @ 00:20:39 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh jag är helt slut efter den här dagen! Alexander åkte iväg för att gå på ett möte i Sthlm idag så jag förberedde mig på en tuff dag, och det blev det! 

Förmiddagen var bra, Sandra kom hit och drack kaffe medan ungarna var på förskolan.. Jag passade samtidigt på att tvätta, gå igenom kläder vi fått till Olivia och så hämtade jag upp gåstolen från källaren så att Wilma fick prova den.. Det var en hitt kan jag lova!

Wooow, det blinkar!

När jag hämtat hem Olivia från förskolan så dammsög vi och slängde in en tvätt till och sen gjorde vi lunch, äggröra och korv till Olivia och äggröra med avokado och kikärtssallad för mamman, gott!! 

Ungefär vid den här tiden börjar Wilma att skrika hysterisk, jag provar med allt möjligt men inget är bra.. Jag känner på hennes tand som snart snart spricker igenom och då får hon totalpanik, stackars barn sååå jäkla ont alltså.. det var hemskt! Hon fick en Alvedon och så blev det bättre.. En stund.. 

Sandra och Elwin kom hit för att leka och prata.. Ungarna lekte rätt bra idag men ibland undrar man om dom för tillfället tappat bort öronen.. Olivia trotsar och Wilma har ont, Elwin ville leka med sin mamma son ville prata med mig.. Ja kaos var det till och från men det gick bra ändå :D 

Nu ikväll har jag fått massa egentid då Olivia somnade på soffan strax innan 19 och Wilma i min famn straxt efter.. Jag har skrivit ikapp Wilmas dagbok som jag låg efter med och så har jag bara slappat framför tv tillsammans med Alexander som kom hem vid niotiden :-)

Tröttis efter lång dag utan vila!

Nu är det färdigsnuttat så nu ska jag sova!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback