Vit månad

2013-09-10 @ 22:51:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ungarna somnade strax efter klockan 20 ikväll... Jag fattar inte vad som hände, men men.. Huvudsaken är ju att dom sover nu i alla fall! 

Jag tog en lång vaaarm välbehövlig dusch när tjejerna hade somnat.. Sen bänkade vi oss framför tvn för att se Gold Rusch.. Kul att det har börjat igen.. Jag var lite hungrig och grymt sugen på något och eftersom att jag har bestämmer mig för en godis-och fikafri månad (min födelsedag blir ett undantag) så åt jag en avokado och drack bubbelvatten.. :-)

Nu tänkte jag sova, men försökt dra ut på det lite för misstänker att Wilma snart vill snutta, det blir bara jobbigt om jag precis somnat när in börjar gny..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback