Detox??

2014-01-03 @ 00:27:15 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Renbäddad säng är något av det bästa jag vet! Det är så skönt verkligen och så luktar det så gott! 

Jag har suttit med Wilmas första år bok och dagbok ikväll och fyllt i och skrivit ikapp en himla massa. Jag har nästan lite ont i handen efter allt skrivande!

Nu ligger jag ialf i sängen (men de fattade ni nig redan ;)) med Olivia brevid mig, hon vaknade och var jätteledsen så hon har nog drömt något otrevligt.

Jag ligger här och tänker åå hur otroligt onyttig jag har varit i två veckor. Mår nästan illa när jag tänker på allt slisk som jag ätit.. Uscha.. Jag skulle vilja göra en detox såhär i början på året, men vilken ska man göra? Finns ju massor! Någon som sitter på nått bra tips? 

Nä nu blir det att försöka sova! God natt

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad menar du med detox? Jag och Kim har bestämt oss för att köra godisfritt i januari! Skönt att bli kvitt godissuget!

Svar: Godissuget är jag redan kvitt! Jag vill göra en utrensning av slaggprodukter, gifter och vätska som samlas i kroppen :)
Angelica

2014-01-03 @ 18:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback