En riktigt bra dag!

2014-01-25 @ 20:26:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har haft en riktigt bra dag idag, jag och mina små tjejer. På förmiddagen så kom Therese och barnen hit några timmar innan dom skulel vidare. Vi åt lunch och pratade och hade trevligt och barnen fick leka lite också. När det var dags för dom att åka vidare så passade jag på att klä på ungarna för att gå ner till affären.. HErregud vilket utbrott Olivia fick då i vagnen innan vi väl kom ut.. Hon var helt vansinnig för att jag sa åt henne att hon absolut inte fick ha napp ute idag för det var så kallt och hon är så himla känslig i huden och blir röd och råsig på en gång.. Men ah, hon lugnade ner sig efter en liten stund så vi kunde gå ner till affären.
 
När vi kom hem så lekte tjejerna på Olivias rum medan jag höll på att plocka och fixa med allt möjligt. Hjärtat sväller av kärlek varje gång jag ser att dom leker så fint och Olivia är så öm mot Wilma. Jag stog och tittade på dom ett tag utan deras vetskap. Då satt dom tillsammans på golvet och Olivia *läste* en bok för Wilma som snällt satt och lyssnade, så när boken var slut så kramar Olivia om Wilma och säger "Lilla hjärtat vad jag älskar dig". Jag trodde jag skulle börja gråta av kärlek! 
 
Min pappa kom hit en sväng vid mellistid och fikade lite med oss och sen satt vi på Olivias rum och lekte med lego allihopa, riktigt mysigt faktiskt! Pappa stannade några timmar så när han gick hem så åt vi middag och sen fick Wilma bada, hon är inte så förtjust i det alltså.. Jag tror hon är lite smårädd faktiskt.. När Wilma var nattad så tog jag och Olivia lite mor och dottermys i soffan med ett par godisbitar (dock inga för mig) och fåret shaun. 
 
Nu sover dom båda två och jag sitter och kikar på "Stjärnorna på slottet" och har lite ensamtid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback