Gott nytt år!

2014-01-01 @ 19:25:46 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Gott nytt år till alla som läser. Vi firade väldigt lugnt här hemma igår med god mat och ungarna fick en mysig kväll med oss. Efter att dom lagt sig så korkade vi upp en vinflaska och åt pannacotta med bär till, väldigt gott och en väldigt trevlig nyårsafton :) 

Det kändes dock lite fel att inte fira med min älskling men han var tvungen att jobba så då fick det bli såhär! 

Mina nyårslöften för i år är:
1. Jobba på mitt tålamod för att hantera Olivias trots bättre.
2. Komma under 70 kg och möblera om kroppen lite. (Behöver muskler och muskler ger snygga former ;))
3. Bestämma mig för vilken utbildning som jag ska söka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback