Händelserik dag

2014-01-28 @ 22:59:59 | Publicerat i: W 7-11 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Oj en sån dag! Wilma är toksnorig, gnällig och har sin 6:e tand påväg.. Inte konstigt det är gnälligt!

På förmiddagen var Olivia på förskolan och gjorde av med lite energi! Efter att jag hämtat henne så åt vi lite lunch och så satt vi och hade mysigt i soffan medan Wilma sov gott i sin säng. Vid halv tre kom min pappa hit för att passa tjejerna.

Jag for iväg till optikern för att göra koll för att skaffa linser igen, men alltså hon kom fram till att jag bara skulle ha lins på ena ögat.. Knasigt men de kanske funkar..??!! Vi får se! Synen hade tydligen blivit bättre under graviditeten led Wilma!! När jag var klar så åkte jag till Apoteket för att fylla på vår hemapotek. Det började bli väldigt slut på nödvändigheter som nässpray/droppar, snippsalva och alvedon till tjejerna. Sen vidare till lek och hobby för att se om där fanns någon pulka till Olivia men jag tyckte inte dom var någon höjdare så jag tog en sväng till hm där jag hittade en tröja till Wilma, trosor och en tröja till Olivia av det som fanns kvar av rean :) när jag var påväg till bilen så kom jag på att Intersport kanske har pulkor, och där fann jag den! En rosa med ganska högt ryggstöd för en billig peng! Tack och bock den tog jag! Sen sista stoppet innan hemfärd blev DHL där jag skulle hämta ett paket ifrån babyland! 

När jag kom hem åt vi mat och snart därefter fick tjejerna hoppa i säng för klockan var mycket! 

Händelserik dag för mamman och mysig lekdag med morfar för tjejena. Tack min underbara pappa som alltid ställer upp <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback