I paketet

2014-01-28 @ 23:25:32 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Tänk att det ska vara så svårt att packa två saker rätt!!! Jag har beställt ett regnskydd till vagnen och en footsack till min LJUSGRÅA vagn. Regnskyddet var rätt men footsacken var det inte många rätt på.. Det enda som var rätt var väl att det var till en ceescent, men inte min crescent.. Färgen var helfel den oxå, det finns inte en någon ceescent trike i den färgen... 

Så ser färgen på footsacken ut och....

Och vagnen ser ut såhär.. Likt va?? NOT!!

Jag blev så irriterad att jag skickade ett tjurigt mail till babyland.. Så får vi se va som händer..

Regnskyddet var i alla fall superfint! 
Det täcker verkligen heeeela sittdelen! Perfekt eftersom att den är ljus och risken för att det skvätter upp smutts regniga dagar är stor! 

Öppningen som även går att "stänga" med en plast "gardin". Den fäster man med tryckknappar. Skyddar bra när regnet öser samtidigt som det inte är för tätt. 


Dragkedjan gör det lätt att få i oxj ur barnet utan att behöva ta av hela regnskyddet! 

Märket är Elodie Details och finns i fler utföranden än just detta.

Älskar detta regnskydd redan!! Så färgglatt och fint! Det kommer verkligen att pigga upp regnruskiga dagar!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback