Igår

2014-01-18 @ 17:24:50 | Publicerat i: W 7-11 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag orkade inte skriva igår.. Det var fullt upp hela dagen, Sandra och Elwin följde med oss hem direkt efter förskolan så ungarna kunde leka och vi umgås! Min pappa kom hit en sväng på eftermiddagen och lämnade ägg till mig som han hade köpt av sin bror, så nu har vi massa ägg igen :D när alla hade gått hem så tyckte Olivia att det blev rätt tråkigt och så höll hon på att somna på soffan, så då fick vi plocka fram lite lera så hon skulle piggna till. Vi satt nog en timma och lekte med lera, sen var det baddags för Wilma och när hon blivit nattad så fick Olivia hoppa i ett bad hon också. Till hennes stora lycka så kom Alexander hem precis innan hon hade badat klart så då gick det undan med att tvätta håret och torka sig. Sen satt hon hos Alexander hela kvällen fram till läggdags :) så himla härligt att se hur mycket kärlek det finns i henne ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback