Ledsen dag

2014-01-21 @ 21:51:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Åh jag blir så ledsen på detta jäkla bostadsbolag vi hyr av.. Vi har varit aktiv sökande efter en större lägenhet i 1,5 år nu och har knappt fått komma och titta några lägenheter.. Nu var vi och tittade på en i torsdags som var äcklig, det stank rök så fort man kom in så den tackade vi ju nej till.. Inte så konstigt.. Igår tittade vi på en annan lägenhet som var helt fantastisk!! Eftersom att vi sökt så länge så hoppades vi ju på att vi kunde få den, men idag när jag ringde för att göra med om så kunder om meddela att den gått till en annan sökande... Hur länge ska man egentligen behöva söka för att få en större lägenhet..? Blev så ledsen så typ hela min dag blev förstörd.. Hade god lust för en cigarett med tryckte i mig godis i stället för att jag var så grinig.. Så nu ligger jag här och har dåligt samvete för det.. Men det är ju inget mot vad jag hade haft om jag hade valt cigaretten! 

Alexander åkte iväg till Stockholm i eftermiddags så det spelar ju oxå in i att jag känner mig ledsen.. Så länge tills han kommer hem igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback