Skrik och panik

2014-01-09 @ 22:51:05 | Publicerat i: W 7-11 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Natten som var blev inte alls bra! Wilma skrek i panik för att hon hade så ont i munnen.. hon vaknade vid 23 och var ledsen, fick tablett och somnade om vid 2 ca, vaknade vi 3 i panik igen men somnade om på sittandes mot mitt bröst. Jag somnade med henne så och vaknade till vid 6 och då la jag ner henne i sin säng och så sov hon till 7:30.. Snacka om att man var slut idag! Men hennes tredje tand har spruckit igenom så förhoppningsvis blir den här natten bättre :)

Dagen tillbringade vi hemma hos Sandra och Elwin, mycket trevligt och barnen hade roligt! Alexander åkte till Sthlm idag så då tänkte jag att vi behövde komma iväg för att Olivia inte skulle tänka så mycket på att han har åkt! det funkade ganska bra! 

Nu tänkte jag försöka sova så att jag orkar upp när klockarn ringer imon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback