Toppen fredag!

2014-01-10 @ 18:56:14 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, vad ska man säga.. Det har varit en bra dag utan massa tjafs och skrik! Olivia fick välja i morse om hon ville åka vagn eller om hon ville åka på ståbrädan.. Hon valde vagn så slagskeppet fick det bli idag, men när jag hämtade sen så fungerade det bättre än på väldigt länge! Jag satte henne bara i vagnen så fick vi utan skrik och gap.. Oftast så bryter hon ju ihop utanför förskolan och gapar typ hela vägen hem.. Men inte idag så jag ska nog ta slagskeppet nästa vecka oxå så får vi se om vagnen gör att hon är lugn och fin :) det är så tråkigt att hämta en unge som skriker och gapar hela vägen hem! 

När Wilma sov lunchvila idag så passade jag och Olivia på att sitta ch mysa i soffan och titta på fåret shaun. Så mysigt att få lite egentid med henne! När Wilma vaknade så lekte tjejena jättefint tillsammans medan jag fixade mellis och plockade undan lite leksaker. Efter melliset tig vi fram lite lera och sen koma mormor, Valle och Jimmy hit på besök. Riktigt roligt och trevligt :)

Nu sover båda tjejerna och klockan är inte ens 19.. Snacka om lyxig fredagskväll :D 



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Varför blir hon så gapig när du hämtar henne på förskolan? :/

Svar: Ja först nu fattar jag varför! Hon har helt enkelt varit för trött för att gå hem eller stå på ståbrädan.. Så minsta lilla som går fel (det räcker att vi går ut genom fel dörr enlig henne) så bryter hon ihop! Men tar jag då dubbelvagnen så att hon får sitta och vila sig på hemvägen så blir set nog bättre :)
Angelica

2014-01-10 @ 20:49:19
Postat av: Nina

Härligt när saker bara fungerar! Ibland spelar det ingen roll hur, bara det går!
Hoppas ungarna fortsatte sova hela kvällen och natten sen!

Svar: Ja eller hur! Jag tar gärna slagskeppet till vagn bara hon inte gapar på vägen hem :) ja dom sov ända till 8:30 i morse! Det är ren lyx det :D
Angelica

2014-01-11 @ 15:04:02
Postat av: Mathilda

Vad skönt att du kommit på anledningen! Hoppas det blir fridfulla hämtningar framöver :)

2014-01-12 @ 14:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback