Lite blarr..

2009-04-05 @ 12:12:23 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vad stör jag mig på idag??
Fasen vad ja hatar att hålla på me den här bloggen..
tänkte jag skulle ändra bakgrund.. men inte fasen får jag till det så att bilden täcker hela skärmen.. neejdå..  det ska bli helt CP ist.. fan får fråga någon som vet hur man gör för att få den att "stäcka på sig lite" =P

Gnälligt!!
Amore den lilla skiten är fasen hoppslös när Jeppe inte är hemma.. spelar ingen roll vad man gör.. han gnäller o gnäller.. han gnäller till och med om man sitter på dass o han är med i badrummet.. jäkla gnällpitt är vad han är ^_^
Igår gnällde han för att ja låg i badet.. så då fick han oxå bada o då va det inget roligt längre haha

Vad att göra idag??
de vet jante.. det blir väl kanske lite Kyle XY.. o slappa.. någon promenad får ja väl släpa ut mig på i regnet me men det är endast för Amores skull han blir fasen odräglig här annars.. Hmm undra om man ska städa lite och rocka Sabaton.. tja vi får väl se vad det blir av..



      
Nybadad och mysig!!                                  Sover så sött i sin säng =P




     
Hihi bara för att den är så söt!                       Spanar efter pappa!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söta :D

2009-04-05 @ 22:37:58
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: Thereisia

iuw..badar du med en hund! hahaha

kyle xy...du ser på allt sket du...

2009-04-07 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback