Helgen i Småland

2009-02-02 @ 17:06:13 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, jag ahr varit nere i småland under helgen.. eller Vi rättare sagt..

I lördags så var vi hemma hos pappa eftersom att han fyllde år..
så vi fikade lite och så me han.. mamma jimmy och valle va där med..
sen så kom therese och björn dit med sin lilla son Adam..
det va trevligt och så=)
Vi gav pappa en whiskey.. som han blev glad för=)



I söndags så var det Adams dop så då fick man träffa alla!
Jävligt segt att det var mitt i högmessan så fick ju sitta och lyssna på massa trams..
Jag har så svårt att ta det där på allvar som det babblas om i kyrkorna...
Det ser bara ut som ett jävligt dåligt skådespel allt ihopa..
Men det va ju deras val så man fick ju stå ut för deras skull=)
Efter kyrkan så samlades alla i församlingshemmet för fika och pressentöppning..
riktigt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback