Ups!!

2009-03-30 @ 14:10:19 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Fan va länge sen det va jag skrev haha..
Får ja väl dra allt fast lite kortare version hehe..

Börjar med att jag var nere i skåne i förrförra veckan..
Åkte ner till Therese och Björn och lilla Adam den 17 för att ja skulle skriva omtenta den 18 och ha lektion den 19.. då jag var där nere ett tag den här gången.. men i alla fall.. när ja kom ner till Lund så gick vi på stan och så fikade vi lite och så.. sen på kvällen så var vi och hälsade på vår syssling Katarina och hennes kille Magnus på patienthotellet i Lund.. dom hade precis fått sin lilla son Sixten dagen innan han va så söt den lilla fisen =) Grattis till er båda!!
Onsdagen hade jag omtenta så det va ju bara o fara till Landskrona.. men det gick ganska fort och det blev godkännt med så de va ju bra.. jag fick även uppgifter att göra till dagen efter för att min lärare skulle ha lektionen med bara mig.. så den lektionen var bara att vi pratade om uppgifterna ja hade gjort och min lärare sa då till mig att hon tycker ja har bra pedagogiskt tänkande så det är ju bra hehe..  På fredagen så va jag, Therese, Björn och Adam iväg till Babyland i Malmö för att dom skulle köpa en babysitter till Adam.. dom hittade en jättefin neongrön stol som han gillade att sitta i hehe... På hemvägen sen så tjatade therese om sin jävla falafel så då fick man testa det.. men det va gutt, annorlunda men gott=D
Sen på lördagen så vart det hemfärd hit till Västerhaninge igen.. det va mysigt att komma hem till hundarna och min Alexander <3

Den här veckan som har gått nu har varit lugn o så.. har städat och pluggat typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback