Veckan som gått..

2009-05-07 @ 11:15:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Lördagen
Satt vi i bilen i ca 70-75 mil.. vi åkte från Vh till Öland för att lämna hundarna där.. stannade typ en timma och käkade och lite sånt.. sen åkte vi vidare till Rolfstorp till Alles bror och hans fru och så deras bebis Julia.. Vi åkte typ från vh vid Ca 9 på mon.. och va frammer typ 20,00-20,30 i rolfstorp.. hua det va en jävla resa.. men tur att vi vart bra mottagna när vi kom fram.. me Kaffe o grejjer hehe

Söndagen 
Upp tidigt för att ducha och göra sig i ordning.. Julia ska döpas i kyrkan 9,30 och vi var 10 per typ som skulle duscha o grejja innan.. Men det funka.. jag fick ansvaret att ta bilder i kyrkan o så.. så får väl hoppas att det blev nått bra hehe.. Fick ju sitta där på en bänkjävel utan att känna någon me.. Alle satt ju vid Kim o Emma eftersom att han e gudfar till Julia.. Efter dopen så va det fika o sånt som det alltid är.. sen när vi kom hem till Kim o Emma igen så käkade vi smörgåstårta o sen fika igen.. sen så packade Alle och jag alla våra saker för att åka vidare till Lund.. vi kom fram lite halvsent så vi satt framför tv:n och glodde o pratade skit.. o lilla Adam har blivigt så stor^_^

Måndag
tjaa.. den största händelsen va väl att ja va o lämnade mina pärmar i skolan.. o så va vi ju iofs på Nova Lund men Thereisia, Thanja och Anders.. letade klänning.. hittade en finfin.. men är osäker på om ja ska köpa den.. får se om ja gör de sen.. ja menar affären finns ju i sthlm me så =P kvällen blev det mat och film=)

Tisdag
REGN..!! och gissa vart jag ska.. joo ut i skogen med klassen och hålla på med sista lektionen.. i ösregna.. skitkul.. not.. stå där o hugge ved o såga o skit.. skala rotfrukter så fingrarna va helt stelfrusna=( Men ialf.. jag tog i genom mig det oxå.. och det va det allra sista med skolan ja behövde tänka på.. så nu är jag klar med skolan och utbildad barnskötare =D betygen va bra men kunde vart bättre... de va ett VG mindre än jag tänkt mig^_^ haha

Onsdag
Ja då va det dags att åka bil igen.. Från Lund till Öland.. stanna där o käka.. från Öland till Vh.. SOVA
så såg det ute typ.. 

Torsdag
Det va meningen ja skulle jobba idag.. ställde klockan på 05,30 gick upp på dass.. tänkte efter det att ja lägger mig någon minut till.. Alle åker iväg till jobbet.. jag mår lite illa så ja stannar kvar i sängen lite till.. Kollar till på klockan och ser att de e dags att gå upp.. går in på toa.. och spyr som en jävla kalv.. kan ju för FAN inte åka till en förskola när ja spyr som en kalv.. så jävla iriterad jag blev.. fick ja hålla på o ringa o säga att ja inte kunde komma o bla bla.. FAN.. 
Så skulle ja sova lite till tänkte jag.. har precis slummrat till när ja hör ett jäääävla oväsen.. då e de byggarna som håller på o hackar o bonkar o borrar o grejjar  fan blev ju skitskraj först.. sen förbannad.. jävla oväsen o de ska man bo me i 2 månader typ.. de går inte seddu... ja får bo i bilen hahahha  
Hua nu blir de lite One Tree Hill.. om ja kommer höra nått ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback