Bakis?

2009-10-31 @ 14:08:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår kväll var jag hemma hos min Sandra och drack vin, tanken va ju att vi inte skulle dricka speciellt mycket och inte röka halsen av oss heller för vi tänkte ju som så att vi skulle sitta inne och då blir det ju inte så mycket att man går ut på balkongen och så.. men jaa.. planerna blev inte inte riktigt som vi hade sagt.. i stället blev det aaaalldelles för mycket vin, och så satt vi på balkongen hela kvällen med täckjackor och en filt över oss och rökte som idioter haha så korkat igentligen men fasen vad mysigt det var! och vinet var ju iskallt hela tiden.. gottgott! Fulla var vi och roligt hade vi! Jag åkte hem vid tolvsnåret tror jag då hade vi fått nog båda två ^_^

Men bakis är jag ialf inte idag och det är helt underbart! jag är bara lite smårisig i magen men annars ingenting.. Fast när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö av törst så gick upp och hällde i mig en liter vatten och två glas cola, sen gick jag och la mig en stund till och skulle säga till Amore att flytta på sig men då hade jag ingen röst, väste bara i halsen, men jaja så kan det gå en kväll med Sandra.. jag har ju ialf röst nu=D

Jag har lust att åka in till farsta men vill inte åka själv och Sandra får jag inte tag på, o sen vet jag inte heller när hon skulle hem till sina föräldrar.. så får väl ta det någon annan helg eller kanske imon? jaja vi får se! får försöka få tag på henne senare och prata lite med henne får vi se vad hon tycker=)

Ska nog ta och titta på mitt avsnitt av Grey´s anatomy som jag aldrig tittade på då när jag skrev att jag skulle se det.. den gången orkade jag inte så jag gick och la mig i stället.. jag tror till och med att jag ahr ett avsnitt av One Tree Hill också som jag kan se på.. det blir skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback