hemma!

2009-10-29 @ 20:43:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ja äntligen hemma.. fanken vilken lång dag det blev idag.. jobb från 8-16 sen personalmöte mellan 16-18,30 det va tufft och trött är jag! tur att det bara är en gång i månaden vi har så långa möten.. men det va ialf viktiga saker som vi tog upp idag och inte bara massa skit som det har varit några gånger förut, så det känns ju bra ialf..för det känns så meningslöst att sitta där och inte få någonting ut av det.. jaja ja vet inte vad jag ska skriva riktigt så det är väl lika bra att jag lägger ner.. ska ta en macka nu tror jag sen blir det nog att se ett avsnitt av Grey´s anatomy och sen sooooova.. börjar tidigt imon me så måste tidigt i säng ikväll, hoppas Alexander hinner komma hem innan jag somnar så jag kan få en myekram^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback