Onsdagen

2009-10-28 @ 22:00:46 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

är snart slut.. jag har ätit, duschat, smörjt in mig och håret har torkat så jag är nästan klar för att gå o lägga mig, bara några småsaker kvar att göra.. men måste hålla  mig vaken en stund till annars blir det knasigt imon, vaknar för tidigt och kommer vara död efter halva dagen och det fungerar inte.. måste vara någorlunda pigg hela dagen för att barnen ska få något utav att jag är där.. sitta i soffan och slöa det får dom ju knappast ut någonting av ^_^ plus att vi har personalmöte imon så kommer att vara på jobbet från 8-19 typ.. känns inte sådär jääätteroligt direkt men ja.. det är ju (oftast)viktiga saker som vi tar upp.. ibland är det småsaker som tas upp som blir till stora saker.. lite onödigt tycker jag.. men men vi får se vad morgondagens möte bjuder på, det är ju ialf trevligt att sitta där och det är ju tur det =P

Nehe om man skulle ta och lägga sig och läsa en stund kanske.. håller på med en så bra bok! Läser böckerna som normannen Jo Nesbø har skrivigt och jag är på den tredje boken än så länge, så himla bra! rekomenderar hans bäcker om man gillar kriminalare/deckare.

Här är listan på hans böcker(som är utgivna på svenska än så länge):
Fladdermusmannen (läst)
Kackerlackorna
(läst)
Rödhake
(Läser just nu)
Smärtans hus

Djävulsstjärnan
Frälsaren
Snömannen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback