År 2010

2010-01-01 @ 12:52:54 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

har det då blivigt! helt sjukt att 2009 bara pep iväg sådär utan vidare.. jag fattar inte redigt vart det året tog vägen.. jag menar jag blev klar med min utbildning och jag fick ett jobb.. så nu har jag ju inga sånna stora mål att uppfylla.. kände mig lite vilsen igår när jag låg o tänkte på de när jag skulle sova.. men ja kom ialf på massa småmål som jag ska hinna uppnå innan detta året är slut så det är ju bra det, för i slutändan så blir det ju ett stort mål=D

Saker att uppnå 2010!
* Självklart att behålla mitt jobb (men det är ju inga problem)
* Spara ihop pengar så vi får i ordning på lägenheten (den ska bli tipptopp)
*
Köpa en ny dator (klarar inte av den här skiten jag har nu den börjar packa ihop totalt)
* Inte dra på mig massa dumma småkrediter (som är så lätt att göra ibland)
*
Gå ner i vikt (Det vanligaste av allt antar jag.. men ja jag är ju ialf på gång neråt så kanske man kan fortsätta så?)
* Sluta röka?? (mm vi får väl se hur de går med det)
* Bli gravid?? (kanske om allt är ordnat och fixat så kanske kanske)

Ja som sagt.. vi får väl se hur det går med att uppfylla dom här sakerna.. förhoppningsvis så får vi i alla fall iordning på lägenheten=) alltså det är ju ingen skrotig lägenhet vi har(låter ju nästan som det) men den är inte i ordning på det sättet som vi vill ha den, fel golv, fel färger, och vissa saker är slarvigt gjort av han som renoverade lägenheten innan Alle köpte den, murken klädkammare är det iofs, men därinne ska vi oxå fixa.. måla om o sätta upp fina hyllor så vi får ordning där inne.. just nu fungerar det som ett ställe där man "slänger in skiten man inte vet vad man ska göra av, så länge" felet är ju att skiten blir liggandes haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback