fortfarande hemma

2010-01-12 @ 13:53:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

med skitont i magen.. fast det är faktiskt lite bättre idag men inte tillräkligt för att jag över huvudtaget ska orka något.. typ ligger på soffan med amore så han får värma min mage hihi han är ju nöjd som får ligga uppe hos mig så då kan jag väl utnytja honom lite samtidigt tycker jag.. ^_^ Det är i sånna här tillfällen man ångrar på att man slängde ut badkaret o satte in en dusch ist.. hade vart gutt o ta ett vaarmt varmt bad faktiskt.. men men man gör sina val haha det vart ju snyggare med dusch så..

äh jag blarrar bara skit.. kanske e lite snurrig pga alla tabletter jag tryckt i mig..
aja hejohå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback