Hat..

2010-01-11 @ 12:10:30 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

mot mensvärk.. va fan ska man ha det för? Jävligt onödigt att få så inihelvete ont tycker jag.. tänkte igår att nejmen nu så har nog det onda gått över så jag tar ingen tablett.. shi fick jag för det.. klockan 2 vaknade jag inatt o nästan grinade för jag hade så satans ont.. klavlade mig upp och tog en tablett, la mig igen för att vänta på att den skulle verka.. inget händer.. känner typ hur stressad jag blir av att inte kunna sova "jag ska ju jobba i morgon" susar det runt i huvudet på mig hela tiden.. klockan 4 är jag fortfarande vaken och har fortfarande lika ont i magen tablettfan hjälpte inte alltså.. nehe.. försöker väcka Alle så han kanske kan trösta mig lite.. det gick typ såhär..

Jag: duu, hallå.. *petar lite försiktigt på honom*
Alle: mmmmm *sovandes*
Jag: jag har jätte ont i magen *tjock i rösten*
Alle: Jahaa *vänder sig om o snarkar vidare*

Så va det me det lixom.. jävla tröst hahaha, men nu i efterhand tänker man ju "va fan skulle han kunna göra åt att jag har ont i magen.." ialf när min klocka ringde hade jag fått halvsova en timma.. hade fortfarande ont och har det ännu så jag stannade helt enkelt hemma idag.. känns ju heltknäppt att va hemma för man har mensvärk, men va ska man göra lixom.. kände mig ju helt kallsvettig och yr i bollen.. nej, jag gjorde rätt beslut, så kan man inte gå och jobba inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback