Jag vill ha

2010-01-16 @ 18:21:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

en ny dator! Den jag har är så jävla gammal och börjar packa ihop nu.. slö som faan.. grafikkortet e helt värdelöst. fan jag köpte den 2003 så inte konstigt att den fungerar som skit!

Jag vill ha en laptop och jag har hittat den som jag vill ha.. men den kostar 7000:- och det är 7000:- som jag inte har just nu så jag får allt stå ut med den här skiten så länge *lessen* det är fasen så illa att jag knappt orkar att ens sätta mig vid den här skiten.. snart slänger jag ut den genom balkongen när jag blir tillräkligt förbannad på att den inte fungerar som den ska.. man ska väl ändå kunna ha 2 firefox fönster uppe samtidigt utan att den hänger sig lixom.. och så säger alla.. varför köpa en ny? du kan väl formatera den så allt onödigt skit försvinner blabla.. men jag kanske inte orkar eller vill det!! jag kanske vill köpa en ny dator.. en laptop som är snygg och inte tar så mycket plats... hallå?!?

ähh ska ta mig en rök nu.. hejohå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback