Min Älskling!

2010-01-16 @ 18:00:28 | Publicerat i: Älskling | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

1. Vad heter han? Alexander <3
2. Hur gammal är han? 28 (81:a)
3. När träffades ni sist? Nyss, han sitter bakom mig ^_^
4. Vad har han för hårfärg?
Just nu är det typ.. mörklila och någon rödaktig färg. (orginalfärg typ ljust brun)
5. Brukar han färga håret? Hehe ja det kan man lugnt säga!
6. Vilka färger och frisyrer har han haft? Oj det är många, han gillar att testa nya saker hela tiden.
7. Vad har han för parfym? Hugo Boss, DKNY, Jean Paul 2 olika, tror han har någon mer men minns inte.. han har ialf sånna där dyra som luktar fängslande gott^_^
8. Är han galen? Jadå han har allt en galen sida =P
9. Vad är ert första minne? Resan från Stockholm till Öland och vår första underbara natt ihop <3
10. Har ni många minnen ihop? Jaaa massor!!
11. Var bor han? Han bor med mig <3
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej det har vi inte varit ännu.
13. Är du avundsjuk på honom? Nej varför skulle jag vara det?
14. Vad heter hans syskon? Kim och Marlene
15. När träffades ni första gången? 26 Maj 2008
16. Hur träffades ni? Genom internet
17. Vad går han för sporter? Ingen nu. han tränade fotboll förut men var tvungen att sluta för knäproblemen..
18. Vad kan han göra på helgerna? Han umgås mest med mig på helgerna för vi ses inte alltför mycket under veckorna..
19. Har han fräknar? Nee
20. Har ni kollat film nångång? Ja massor med filmer! det är så mysigt!
21. Har ni bråkat någon gång? Ja det har vi gjort.
22. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja absolut!
23. Har du sett honom gråta? Ja det har jag gjort=/
24. Vad gjorde du då? Kramade om honom och tröstade honom!
25. Har du sett honom vara riktigt arg? Japp och roligt det är det inte!!
26. Har han sett dig gråta nån gång? Ja massor med gånger, jag är en jäkla lipsill!
27. Vad skulle du göra om han blev skadad? Beror ju på hur skadad han blev, skulle han behöva åka till sjukan skulle man ju fixa så han kom dit. men om Amore skulle bita han igen skulle det ju bara vara och plåstra om honom lite=)
28. Vad skulle du vilja att han ändrade på? En sak bara..
29. Hur ser hans kläder ut? beror på vad han har för humör.. men för det messta har han sina älskade cammobyxor och en t-tröjja
30. Kan han bevara hemligheter? Klart han kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback