Min söndag

2010-01-24 @ 16:31:34 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

har inte direkt varit syslolös!

Det började med att jag gick ut och gick med hundarna.. svinkallt var det så jag ångrade mig ganska direkt att jag inte klätt på mig mer kläder men aja det gick det me.. jag orkade ju inte gå in igen för att klä på mig mer kläder.. När vi kom in igen var både jag och hundarna kalla och hungeriga så vi åt frukost och tog det lugnt en stund.. sen gick jag och gjorde mig i ordning och sen åkte jag in till Handen för att leta efter träningskläder.. kom på det igår att "shit jag ska ju träffa coatchen på måndag och jag har inga träningskläder.. " bra där!! Men ialf jag hittade ett par byxor som va skiitsköna så dom lär jag trivas bra i på gymmet.. så hittade jag ett par inomhusskor som oxå var assköna och så köpte jag en ny bag oxå för den ja har är hemma hos pappa.. men jag hade nog inte velat använda den ändå för den är fasen murken nu.. kände mig nöjd oh satte mig på tåget för hemfärd..

Kommer hem och ser att hundarna har rivigt i soppåsen som jag vart klantig nog att inte tagit med mig när jag gick ut.. fick börja sopa och fixa med det.. sen plockade jag ihop all tvätt som låg lite här o var här hemma  och stack ner till tvättstugan, när jag kommer halvvägs kommer jag på "fan jag glömde ta med mig soppåsen" jag slängde ialf in tvätten i maskinerna och gick hem igen.. och vad möter man där.. två hundar som står o viftar på svansen me kaffesump runt käften.. gulligt värre.. skällde lite på dom och plockade åt mig soppåsen och gick ut me dom så att jag inte skulel glömma det igen.. sen har jag städat här hemma medans tvätten snurrar i torken där nere i tvättis.. så nu sitter jag här.. det luktar rent och fräscht och snart ska jag hämta den (förhoppningsvis) torra tvätten..

Hoppas på att Alle kommer hem snart så att vi kan äta mat ihop.. men det är tveksamt.. så tråkigt att laga mat och sätta sig ensam och äta.. men jag ska ringa till honom och höra om han har mycket kvar att göra på jobbet=)

nu blir det tvättis hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback